רוטמן: "נראה שבן גביר רצה לרוץ בנפרד מהיום הראשון"

    אסתי פלד No Comments on רוטמן: "נראה שבן גביר רצה לרוץ בנפרד מהיום הראשון"

    חה"כ שמחה רוטמן ב"המדורה המרכזית": "למרות האינטרסים והשיקולים, למרות הוויתור המסוים על קהלים ואולי אפילו הקטנה של הכוח, הסכמנו ללכת לאחדות כי אנחנו חושבים שאסור לקחת סיכונים. הוא כנראה אינו מעוניין בכך וזו זכותו, אבל לבוא ולהגיד שזו הסיבה שלנו זה הכי רחוק מהמציאות"

    צילום: דוברות הכנסת - נועם מושקוביץ'
    8:16
    02.06.24
    אבי יעקב No Comments on חשש מגזירת גיוס: תפילות בעם ישראל נוכח הדיון המכריע בבג"ץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית), שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ותקף בחריפות את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ בן גביר, על רקע כוונתו לרוץ עצמאית.

    בפתח השיחה הוא התייחס לשאלה האם בציונות הדתית חושבים שכל אחת מהמפלגות צריכה לפנות לקהל אחר: "אני דוחה את הטענה. אם זה היה המצב היינו אומרים את זה בלי להתבלבל ולא מנהלים מו"מ או שולחים הצעות. אם זה המצב, בשביל מה אנחנו מתאמצים ומציעים הצעות מרחיקות לכת?"

    לדבריו "למרות האינטרסים והשיקולים, למרות הוויתור המסוים על קהלים ואולי אפילו הקטנה של הכוח, הסכמנו ללכת לאחדות כי אנחנו חושבים שאסור לקחת סיכונים. הוא כנראה אינו מעוניין בכך וזו זכותו, אבל לבוא ולהגיד שזו הסיבה שלנו זה הכי רחוק מהמציאות".

    רוטמן הוסיף: "אנחנו הצענו פריימריז משותפים גדולים. היו מתמודדים נציגים משלו בפריימריז עם מתפקדים של עוצמה יהודית. בלי מריבות".

    הוא התייחס לשיתוף הפעולה הפורה עד כה: "יש פה רשימה שרצה יחד בבחירות והביאה תוצאה גדולה וטובה ומנעה לראשונה אובדן קולות לימין. ואף הביאה תוצאה יותר טובה מבסקרים. פעלנו יחד כסיעה משותפת, למרות שהיה אפשר לפעול כסיעה עצמאית בכנסת, אבל בחרנו להישאר סיעה מאוחדת. פעלנו יחד לטובת הקמת הממשלה. הראשון שהתייצב בלשכה של בן גביר בשמעון הצדיק היה אני. גם אנשים שלא האמנתי שיגידו זאת אמרו לי אנחנו איתכם, אבל תרוצו יחד".

    רוטמן תקף: "אנחנו רוצים את המשך החיבור מהיום הראשון, הוא רוצה כנראה לא מהיום הראשון. אני חושב שהוא טועה ולוקח סיכון גדול ולכן אני קורא לו לחזור בו. אבל נראה שזה מה שהוא מעוניין לעשות. את כל ההצעות הוא לא רצה, כולל הצעות שהסכים להן ואז חזר בו".



    0 תגובות